Informacje
Zbiór: Archiwa Państwowe
Dostępne języki: PL
Opis archiwalny
Prawa autorskie
Notatki
Opis archiwalny
Identyfikacja:
Sygnatura obiektu: AP 10/2384/0/0/2251/k. 47-59
Tytuł: Protokół uzgodnień szczegółowych w sprawie organizacji miejsc pobytu i uroczystości podczas wizyty Jana Pawła II w Gdańsku, 22.04.1987 r.
Data: 1987-04-22
Rozmiar i nośnik: 13 kart; papierowe dokumenty archiwalne
Twórca: Wydział Polityczno-Organizacyjny KW PZPR w Gdańsku
Repozytorium: Archiwa Państwowe
Zawartość: Dokument zawiera ustalenia strony państwowej (Wojewódzkiego Urzędu Spraw Wewnętrznych i Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku) i kościelnej (gdańskiej kurii biskupiej) dotyczące szczegółów wizyty Jana Pawła II w Gdańsku w dniach 12-13.06.1987 r. Na końcu znajdują się miejsca na podpisy przedstawicieli obu stron.
Maszynopis. Dokument zawiera datę napisaną ołówkiem nad tytułem oraz zapisaną maszynowo na ostatniej stronie, niepodpisany.
Hasła ogólne:
Indeks osobowy:
Indeks geograficzny:
Rok:
Zgłoś uwagi
Projekt zrealizowany przez: 

Projekt współfinansowany przez: 

Patronat: 

Partnerzy: 






























