Informacje
Zbiór: Archiwa Państwowe
Dostępne języki: PL
Opis archiwalny
Prawa autorskie
Notatki
Opis archiwalny
Identyfikacja:
Sygnatura obiektu: AP 10/2384/0/0/2250/k. 107-108
Tytuł: Protokół uzgodnień organizacji pobytu Jana Pawła II w Sopocie podczas pielgrzymki w 1987 roku
Data: 1987-04-15
Rozmiar i nośnik: 2 karty; papierowe dokumenty archiwalne
Twórca: Archiwum Państwowe w Gdańsku
Repozytorium: Archiwa Państwowe
Zawartość: Protokół uzgodnień organizacji pobytu Jana Pawła II w Sopocie podczas pielgrzymki w 1987 roku zawiera informacje m.in. o trasie papieża podczas tego etapu wizyty, czy o tym, w jaki sposób powinien zachowywać się tłum - wydano zakaz rzucania kwiatów przed nadjeżdżającą kolumnę papieską. Strona rządowa zobowiązywała się m.in. do zabezpieczenia wizyty, zorganizowania napojów i jedzenia dla wiernych. Strona kościelna z kolei do zapewnienia bezpieczeństwa na trasie oraz nadaniu wizycie papieskiej wyłącznie charakteru religijnego. Maszynopis.
Hasła ogólne:
Indeks osobowy:
Rok:
Zgłoś uwagi
Projekt zrealizowany przez: 

Projekt współfinansowany przez: 

Patronat: 

Partnerzy: 






























